Известие

Collapse
No announcement yet.

Чатка,трака от дясна страна

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Чатка,трака от дясна страна

    Здравейте колеги
    От няколко дни като карам колата се чува едно тракане от дясното колело.Няма значение да ли съм на ниска предавка,чува се и като изключа от скорост и ми се наложи да намля,но тогава е по малко.Може ли да е от вътрешно каре,ако има значение имам разбит тампон на скоростите,и скъсасан маншон на вътрешно каре на дясна полуоска.
    Алфа 146 2.0тс

  • #2
    може и от двете да е
    точка

    Comment


    • #3
      ами сменям тампона и вътрешното каре и ако не спре и ще я правя когато се строши нещо.Днес вали и нямам възможност да я прегледам ама ще съм доволен на още мнения

      Comment


      • #4
        първо си смени тампона. после да ти прегледат карето и там може да минеш само с грес и нов маншон ако не е износено.
        точка

        Comment


        • #5
          Като си знаел, че имаш скъсан маншон на карето, що не си го сменил, а?
          То като почне един път да трака... най-вероятно ще го смениш сега.
          И като се скъса друг път маншон на каре, рейка, шарнир - сменяш веднага след като си го видял, иначе го хвърляш много бързо
          Lancia Delta 1.6 i.e - ex
          Alfa Romeo 156 2.0 TS

          рейтинг фотографов

          Comment


          • #6
            погледни за всеки случай да не ти се е охлабила джантата

            Alfetta GTV 2000TS 87г. Alfa Romeo 164 2.0TS 91г. Alfa romeo 155 1.8TS 93г. Honda VFR400 NC24

            Comment


            • #7
              ами за джантата скоро сменях гумите и уж гумаджията ги стегна добре ама де да знам.А има ли възможност да е от лагер на главината или не,докато не вдигна колата на крик май ще гадаем ама все пак

              Comment


              • #8
                Може да чатка някоя тежест от баланса - много близо идват до спирачните апарати отвътре на джантата и понякога се случва да се изместят и да почнат да блъскат. Ритмично е, в такт с оборотите на гумата. Провери и това като вариант.
                Лагер - малко вероятно, той по-скоро почва да бръмчи или вие.
                166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
                  Може да чатка някоя тежест от баланса - много близо идват до спирачните апарати отвътре на джантата и понякога се случва да се изместят и да почнат да блъскат. Ритмично е, в такт с оборотите на гумата. Провери и това като вариант.
                  Лагер - малко вероятно, той по-скоро почва да бръмчи или вие.
                  Този момент го имахме на 146цата на брат ми. Когато сложи спирачните апаратиот QV, предна лява си опираше в нещо в такт. Мислех първо, че е пластмасата покрай ск. кутия опира в баланса на полуоската. но уви, оказа се, че спирачния апарат бил стегнат малко на баш както трябва, и леко баланса лизваше апарата. стегнахме го на ново и всичко си заспа на място. Но звука от това е в такт със скоростта, засилваш става все по-бърз такта.

                  AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp powered by ICIDesign
                  AR 155 2.0 16v SUPER
                  Toyota Corolla 2014 S Premium
                  Moskvich 2140

                  Comment


                  • #10
                    Точно както го каза Тонов и Тонимир,при усилване на скороста се усилва.Жената я карала и и направило това впечатление,сега ще я дигам на крик и ще гледам как е

                    Comment


                    • #11


                      Първоначално публикувано от Tonimir Покажи съобщение
                      Този момент го имахме на 146цата на брат ми. Когато сложи спирачните апаратиот QV, предна лява си опираше в нещо в такт. Мислех първо, че е пластмасата покрай ск. кутия опира в баланса на полуоската. но уви, оказа се, че спирачния апарат бил стегнат малко на баш както трябва, и леко баланса лизваше апарата. стегнахме го на ново и всичко си заспа на място. Но звука от това е в такт със скоростта, засилваш става все по-бърз такта.
                      Потвърждавам и аз за баланса, ако си с 15'-ки - много близо минава апарат до самия баланс. Балансът на гумата ако е малко по висок, може да опре.. и после ела виж какво се чува, яко чаткане с такт със скоростта

                      Поздрави.


                      П.С. Малкия, ти не си ли на работа? Какво правиш у форума (за Тонимир)
                      Last edited by Majed_146; d.m.y г., 19:27.
                      sigpic
                      Alfa 146 1.6 TS ---> 2.0 TS Remapped by Oem
                      FIAT TIPO 1.6 DOHC

                      Comment


                      • #12
                        днес покарах малко колата и отначало не се чуваше и си помислих,че се оправило ама не.Като започна да трака и с увеличаване на скоростта чаткане,тракане се увеличи,дано е от това,че не ми стига 2-а счупени картера ами нов ремонт
                        пздр Вальо

                        Comment


                        • #13
                          каренце

                          Comment


                          • #14
                            Честито!
                            СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                            сегашната: Алфа Ромео 1.9 JTDm 150 кончета под капака

                            Comment


                            • #15
                              мерси колега,търся си камък 36 за гайката на главината и тогава почвам да я раглобявам.Оказа се вътрешно каренце

                              Comment

                              Working...
                              X